11 stycznia 2014

Słodkie zlotowe candy.


Uwaga, uwaga, ogłaszamy  zlotowe candy. Z tej okazji nasi hojni sponsorzy przygotowali dla Was sporo słodkich nagród.      

Oto zasady udziału  w zabawie:

1.Umieść  podlinkowane logo imprezy na pasku bocznym  swojego bloga 

2.Dodaj post z informacją o imprezie wraz z logo na własnym blogu , 
link do posta dodaj za pomocą inlinkz.com poniżej

3.Zostań obserwatorem bloga  craft-wawa.blogspot.com

4. Polub nasz profil na FB, (dla osób, które posiadają konto na FB) 

5.Zabawa jest przeznaczona dla każdego, bez względu na to czy weźmie czy nie weźmie udziału w Craft Wawa.

6. Nagrodę wyślemy pocztą lub będzie ją można odebrać osobiście 08/02/2014

7. Ogłoszenie wyników podczas imprezy 8 lutego 2014

I nagrody od naszych sponsorów: 
Zestaw papierów Mała Czarna od studio75 



Ćwieki i kwiatuszki papierowe od Craftmani 
Niespodzianka od Lemoncraft 

Zestaw papierów Maja Design od Scrapki.pl



Zestaw od 3rd Eye 


Wszystko na to wskazuje, że nagród jeszcze przybędzie ;)

Serdecznie zapraszamy !!!! 


29 komentarzy:

  1. Spelniłam wszystkie warunki, oprócz polubienia na fb...nie mam tam konta:) Mam nadzieję, że mnie to nie dyskwalifikuje:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludkasz, nie dyskwalifikuje ;) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Ja też spełniłam wszystkie warunki oprócz polubienia na FB bo tam mnie nie ma.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie będę z Wami w lutym, dopiero w czerwcu...z Krakowa trochę daleko :-(
    ale będę z Wami duchem na pewno! ustawiam sie w kolejce po te wspaniałe nagrody :-) spełniłam wszystkie warunki na blogu i FB

    OdpowiedzUsuń
  4. taki zlot to prawdziwa gratka

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubione i opublikowane na blogu:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie będzie mnie na spotkaniu :( na pocieszenie zgłosiłam się chociaż na candy i trzymam mocno kciuki! a wszystkim życzę udanej zabawy!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam i ja się skusiłam na te wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  8. NIe mogę wziąć udziału w zlocie, ale jeśli mogę (bo banerek i info są w galerii: https://plus.google.com/112723993743009964318/posts/YQjr9m4ZKp1), to wezmę udział w candy ;)
    :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym być tam z Wami. Na dzień dzisiejszy się nie zanosi. :(
    W żabce wkleiłam link ogólny do bloga a link do posta:
    http://wioletta-jc.blogspot.com/2014/01/craft-wawa.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale byłoby fajnie, jakbym dała radę pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. plisssss może mała podpowiedź jak podlinkować logo imprezy na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikasz na obrazek i następnie z paska wybierasz przycisk "link" . Otwiera się okno, w którym należy wpisać lub wkleić link do strony. Czasami blogger nie od razu wyświetla okno do wpisaniu linka i trzeba kilka razy powtórzyć tę czynność.

      Usuń
  12. Wszystko zrobione :) i post, i baner i FB tez lubi jako olenka ola

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne candy, genialne przydasie i papiery :) na zlocie nie będę bo mam troszke za daleko ale na candy się zapisałam :)
    pozdrawiam Was cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojojoj ale nagrody, oszalałabym ze szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowne nagrody! Polubiłam Was ale nie mam ani bloga ani FB więc tylko tyle:) Oby szczęście dopisało:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako Magdalena Skrzypczak.
    Na fb lubię jako Madzia Skrzypczak.
    Banerek dałam.
    Post o rozdaniu jest.
    Link bloga: diy-i-ja-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję
    polubiłam
    post i banerek jest
    W poście nie napisaliście do kiedy trwa candy - jest tylko data roztrzygnięcia na craft-wawie, a przez inlinkz już nie można dodać, więc pozwoliłam sobie tu zostawić link do posta http://swiatniezapominajki.blogspot.com/2014/02/craft-wawa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. obserwuję jako niezapominajka, lubię na fb jako Jula Jazłowiecka

      Usuń
  18. Podobnie jak koleżanka wyżej, nie mogę już niestety dodać linka przez żabkę...
    Obserwuję jako gieb, post na blogu jest tutaj: http://jatuscrapuje.blogspot.com/2014/02/retro-kraft-shop-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja podobnie mam, jak moje poprzedniczki !
    Koniec zapisów ??? ... ŻABKI NIE WIDZĘ !
    Plisssssssss ... czekam na wieści !

    Obserwuję, a info o zabawie u mnie, o tutaj: http://beaartdecor.blogspot.com/2014/02/craft-wawa-zlotowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Równiez widzę, że Inlinkz juz zamknięty. Czyżby koniec zapisów?
    Podobnie jak dziewczyny nade mną podaję link do posta: http://poznanoca.blogspot.com/2014/02/craft-wawa.html
    (obserwuję tu i na fb)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochani, zapisy były do 31/01/2014 - wiem, że brakło tej informacji w zasadach candy. Dlatego też osoby które do dzisiaj się zgłosiły w komentarzu, będą brane pod uwagę jako uczestnicy. Od tego komentarza zapisy są zamknięte. Pozdrawiam, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda na to,że nie zdążyłam :( No cóż trudno....ale warunki spełniłam :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. na logo było 8/02 - myślałam, że zdążyłam :-(
    http://guniaska.blogspot.com/2014/02/craft-wawa.html

    OdpowiedzUsuń